2.05.2009

The whitest girl in harlem.

Skriver man whitest?
Skitsamma.

Nu är jag äntligen på plats i Årsta.
Vinfull och lycklig.
Embla dansar på Tony Irvings dansskola.
Truls tränar kung fu, spelar hockey och fotboll.
Pia är lika bra som hon alltid varit.
Hurra för Nordgrenarna och Hurra för Årsta.
Imorgon ska vi på 45-års kalas och ut i svängen.
Det blir spännande.

Norweigan förstörde min resväska.
Den var trasig och blöt när jag plockade den av bandet.
Kan man få pengar för det?

Nu ska jag bege mig tillbaka till vinglaset, köksbordet och svamlet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Evenina, det finns regler för resenärers rättigheter vid tex skadat bagage. Dock misstänker jag att du borde ha anmält skadan direkt vid ankomst. Du hade säkert kunnat få några 100 Euro. Testa kontakta kundtjänsten på hemvägen vetja.

eva sa...

Jag kände på mig det, att man borde anmäla sådant med en gång, på plats.
Men parkeringstiden gick ut för Pia och vi var stressade.
Undra om man kan fota och skriva mejl med bifogade bilder "se vad ni gjorde med min väska era svin!"
Jag vill ha några 100 Euro.. Jag förtjänar några 100 Euro, förstörd väska eller inte!
Jag förtjänar pengar att shoppa bort i stockholm.
Nej, men jag borde kanske klagat direkt och visat upp väskan..
Fan