6.12.2009

Aldrig nöjd.

Jag dog döden när jag insåg att jag är Astronauten.
Som jag och Elina sagt hela ältar-veckan.
Why?
Kan det aldrig bara vara enkelt?

Har firat Tommys student hela dagen.
Först åkte vi och gav honom påfyllning, man får inte vara nykter när man tar studenten.
Sen fixade vi allt för festen. Såg honom springa ut och sen har vi bara ätit.
Älskade Elise hade gjort mig en helt egen smörgåstårta!
Där är det aldrig besvärligt att vara vegetarian.

Det blev en helt okej kväll också.
Står i köket och kockar, poppar och dricker folköl!
För imorgon är den stora dagen.
Den som verkar bli mindre och mindre för varje år.
Men jag ska ändå fira!
Är det min dag så är det.
Grillning i Kallax, massor av god mat, trevliga människor, spel och alkohol.
Jag tror det blir bra.
För visst blir allt bra?
Visst löser det sig tillslut?

Kort eller lång eller smal eller tjock.
Jag är aldrig nöjd.

Inga kommentarer: