1.14.2010

Hands down

Jul och nyår har varit riktigt bra!
Lagom är ordet. Som jag annars inte gillar. Men som då och då kommer till användning.
Lagom mycket stress. Lagom mycket fika. Lagom mycket fest.
(dock alldeles för mycket mat!)
Jag har haft tid att fundera på både det ena och det andra.
Nu har jag i alla fall bestämt att den här bloggen skall döden dö.
Den innehåller så stora delar av ett liv som inte längre är mitt.
Jag känner mig begränsad i vad jag kan skriva, för att inte trampa folk på tårna.
Istället har jag köpt mig en fantastiskt fin liten skrivbok som fylls med mina ord.

Kanske dyker jag upp någon annanstans under något annat namn.
Men för tillfället befinner jag mig i min skrivbok och där trivs jag bra!

Kärlek.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Detta är en sorgens dag för mig som använt denna kanal för att uppdatera mig på vad du gör och hur du mår. Jag kanske rent av måste ringa dig ibland framöver istället. Men jag tror att du personligen kan ha mer glädje av att uttrycka dig helt obegränsat i en privat skrivbok istället för en offentlig weblog :)

Lottie sa...

Haha jasså det gjorde han:) Hoppas ni hade roligt!