10.22.2009

Ulf. Han mår inte riktigt bra va?

Jag äter dåligt och sover dåligt.
Med sover dåligt menar jag att jag sover för mycket!
Minst tio timmar per natt.
Med äter dåligt menar jag att jag är inne i en sån period när man inte kan tänka på mat.
Kan inte komma på vad man ska göra till middag, inte ens vad man ska göra till frukost.
Men jag äter gärna. Så länge någon ställer färdig mat framför mig.
Det känns som att min kropp är i dvala. höstdvala.
Jag vet inte riktigt hur jag ska väcka den.
Bland det tråkigaste jag vet är rutiner.
Men jag vet att jag behöver rutiner för att fungera som man ska.

Snart får jag i alla fall flytta in i mitt hus igen.
Joel har hittat en lägenhet. Så nästa vecka ska vi och shoppa möbler åt honom.
Det känns konstigt att vi umgåtts så lite när han äntligen är här!
Men jag har knappt varit i Kallax på sistone. Jag har hittat en bättre plats.
Och han har väl haft ganska fullt upp med skolan och klättring.
Men jag ska försöka bli bättre.
Bättre på att träffa alla mina vänner.

I fredags gjorde jag äntligen en till tatuering!
Jag har velat ha en uggla ett bra tag nu.
Hade svårt med hur den skulle se ut och var jag skulle ha den.
Men efter lite diskussioner med Edski och Chrille så bestämde jag mig tillslut.
Så nu sitter en halvfärdig Steffe på en gren på mitt ben och ser dum ut.
Jag är jättenöjd och längtar till vi kan fylla i den.
Konstigt det där.
Det gjorde så jävla ont så jag orkade inte sitta mer.
Men nu har jag glömt bort hur ont det gjorde och vill bara ha mer!

1 kommentar:

lotta sa...

Oh I know the feeling... mer mer mer!