10.13.2009

So what if it hurts me.

Har haft fullt upp idag.
Lernia på morgonen, med alltid lika inspirerande Stefan.
Sedan har jag och mamabear gjort stan.
Och som vi har fyndat!
Det bästa var nog ändå helt idiotiska juldiadem, med små tomteluvor som stod rakt upp.
Vi tänkte att de kanske var tänkta till djur.
Men vi är väl djur, så vi köpte de ändå!
Sedan åt vi middag med de fula diademen på huvudet och så fort vi tittade på varandra skrattade vi så tårarna rann.
Vilken lycka att vara lättroad.
När jag sedan klädde papabear i en mössa med renhorn var det kört.
Middagen blev skrattfest istället.
Trots att ni kan vara jävligt jobbiga så älskar jag er ändå.

Skulle egentligen inlett min karriär som klättrare idag, men hallen var fullbokad.
Så det får bli senare i veckan.
Ska bli spännande att se vad min kropp säger om den ansträngningen.
Jag hoppas att den tycker om det och att den belönar mig med snygga klättrings-muskler!

Jag kan ändå inte se dig.
Har gömt dig.
Jag vet ändå hur det kommer sluta.

So what if it hurts me
So what if I break down
So what if this world just throws me off the edge
My feet run out of ground
I got to find my place
I wanna hear my sound
Don't care about all the pain infront of me
Cause I'm just trying to be happy
Just want to be happy

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jag är ledig fram till 16 torsdag och fredag. Lördag har jag ett pisspass på 12-19 och söndag är jag ledig. Veckan efter det jobbar jag nog bara dagtid.

Ja de där checkarna kan vara ljuset i tunneln ibland. Jobbigt att vara broke-ass

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu