7.01.2007

Svar på tal

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"inorganic gems, reference should be made to the gem profiles in Appendices B and C."
2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
Mina nagellack
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Jag minns faktiskt inte
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
12.35 (12.30)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
vatten som droppar från kökskranen
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
I natt när jag kom hem från bion
7. Vad tittade du på innan du började svara på de här frågorna?
Duplex
8. Vad har du på dig?
Morgonrock
9. Drömde du något inatt?
nej, inte som jag kommer ihåg
10. När skrattade du senast?
möjligtvis åt ett eller högst två skämt i duplex
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Min stora Bob Marley-tavla som mika gjort, tre tavlor på Ingrid Bergman, tre tavlor med klippdockor, en tavla med katter, en klocka och några fina vykort som sissi skickat.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, en granne som smyger omkring
13. Vad tycker du egentligen om de här frågorna?
Jag vet inte, det började bra.. men nu är jag lite tveksam
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Som sagt, Duplex. Men igår såg jag The Prestige (mycket bra!) och Pirates 3 på bio.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett litet hus, en massa slip-utrustning och silver-utrustning och en flygbiljett åt PI till usa, garanterat en massa annat också, men så här på rak arm så.
16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.
Oj, vad svårt.. kanske att jag totalt saknar självdisciplin
17. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Ashlack och Drita. ha!
18. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Självklart!

Inga kommentarer: