10.08.2007

Bloods and Crips

Nu har febern äntligen gått över.
Men istället har jag fått utslag i hela ansiktet!
Och när jag snyter mig kommer det bloood istället för snor.
Förkylningens underbara värld.
Det har ändå gått helt okej med barnpassandet.
Även om både Truls och Embla (och Sandro) har världens j-vligaste temperament och är sjukt envisa.
Tack och lov så brukar deras utbrott varva varandra.
Annars hade vi haft tre hysteriska små varelser som hade varit omöjliga att lugna.

Idag fick jag och Pridar ett paket av hans söta mamma.
Det var sex par tjocksockar som hon hade stickat till oss!
Efter den här överjävliga dagen så var det min räddning.
Så hela kvällen har jag gått runt i mina röd och svartrutiga tjockisar.

Medan Camilla var på gympa och Truls var hemma hos Tobias så hade jag och Embla en liten webcam-session.
Vi försökte få med Sandro också, men med ett halvtaskigt resultat.
Men Emblas Bratzdocka poserade vant.
Enjoy.













Inga kommentarer: