10.01.2007

Handmade, manmade.

Just nu är det så mycket som händer att jag snart lägger mig ner och dör.
Ja, jag tror det är den bästa lösningen. Jag ska lägga mig på golvet, blunda och falla in i en evighetslång sömn.

Idag kom jag hem från Norge.
Mossemässan var kaotisk, eller snarare resan dit.
Från Lannavaara till Evenes (vid Narvik) med bil, från Evenes till Moss med bil (Moss ligger 6 mil från Oslo)!
Från Moss till Oslo med bil.
Till flygplatsen med buss.
Flyg till Evenes.
Från Evenes till Lannavaara med bil.
Sjukt j-vla jobbigt!

Nu är jag alltså tillbaka igen, men det blev inte mycket lugnare för det!
Ett X antal halsband ska smärglas åt Pia, ikväll.
Ett armband ska göras till Thomas, helst ikväll men senast imorgon.
Ett studentrum och en stuga ska städas, så snart som möjligt.
Mitt hår ska tonas, nu.
En ring ska göras klar till Pia, egentligen ikväll men jag hinner nog inte.
Ett stort paket ska göras klart och sändas med Pia till USA.
Pias barn och hund ska tas hand om i tio dagar!
Men så är ju inte Pridar här och tar hand om mig.
Ett sånt stöd som man kan behöva när allt blir lite för mycket.

Men snart kommer han och lille Sixten hit och då blir jag hel igen.
Tack och lov.

Inga kommentarer: