10.16.2007

Facefuck

Just nu händer det massor.
Äntligen så är jag fri.
Barnvaktsavslutandet firades i fredags med att de flesta blev dritings.
Sixten har kommit!
Han är helt fantastisk, det kommer en massa bilder snart.
Pridar är tillbaka!!
Saker och ting börjar helt enkelt lösa sig.
Skulder blir betalda, stenen börjar ordna upp sig, skolan verkar inte lika överväldigande, vi kanske ska flytta...
och KULTIRATION SPELAR I LULEÅ!!
Jag dööör.
Men nu måste jag skynda mig hem till min man som har middagen färdig.
Tänkte bara att jag skulle uppdatera lite snabbt och säga att jag lever och mår bra.
Jag saknar dig också Daniel, men det ser ut som att jag kommer till Luleå före jul trots allt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta vara sannerligen kvällens höjdpunkt! Välkommen hem så snart du bara kan världens bästa Eve!