5.07.2008

Skaune

Den 22 maj byter jag ut lappland mot skåne, skönt!
En weekend hos Jessica är nog rätta uppladdningen innan allvaret sätter igång.
Förhoppningsvis så åker kusin Heli också ner, då blir vi alla tjej-kusinerna på plats för att göra skåne osäkert.
Jessica läser till landskapsarkitekt, om jag har förstått det rätt.
På samma skola går Marias syster och kusin.
Maria går i min klass.
Världen är liten!
Som om inte det vore nog så ska Maria också ner till skåne då.
Vi ska nämligen på samma fest som skolan där nere har.
Förra året var det visst kring 500 pers på festen.
Det är nästan fyra gånger så många människor som det bor i Lannavaara.
Jag kommer gå vilse, tappa bort mig, vara underhållning med min norrländska dialekt och en massa annat som hör till.

Valborg var bra.
Mer än bra, Marie, Jocke och David var här.. äntligen!
Jocke sjöng till och med på baren.
Synd att de bara var här två dagar, alldeles för lite.
Men vad är det man brukar säga?
Underbart är kort.

Inga kommentarer: