12.18.2008

Kryptiskt

Jag hatar sjukhus.
Jag hatar läkare.

Vi drabbades av natten från helvetet.
Kom hem vid 05.30 och kunde äntligen slappna av.
Allt gick bra.
Men Wolfgang borde ha ett kok stryk för att han satt och gäspade istället för att ställa diagnos.
Han borde ha ett ännu större kok stryk för att han tyckte att det var vårat fel.

Jag är förresten en sopa.
Snart måste jag ta det värsta beslutet någonsin.
Och jag har bara mig själv att skylla. nästan.
Kanske ringer jag dig för lite stöd.
Men fortfarande hoppas jag. Att jag ska slippa.
Även om jag känner i hela kroppen vad som är på väg att hända.

Egentligen vill jag sluta blogga.
Men det går liksom inte.
Kanske ta en paus.
I väntan på bättre tider och bättre bloggförmåga.

2 kommentarer:

La lobita blanca sa...

Men bejby vad är det som har hänt?? Blir ju orolig .... kramar

La lobita blanca sa...

jaaa misstänkte det :( Bara att ringa om du behöver prata! Det vet du... tänker på dig.