9.30.2009

Don't go away mad. just go away

Hösten kommer snabbt med sitt mörker.
Några nya jobb är sökta och jag vägrar ge mig.
Under tiden har jag mycket att sysselsätta mig med.
Armband till finaste och fräckaste mormor, som fyller 85.
Översättningar åt Papie.
Projekt på Lernia.
Favoritsysslan just nu är nog ändå att vara besatt.
Så fort jag får en stund över kastar jag mig in i The Dirt.
Fascineras och äcklas.
Hur kan de få dessa svinerier att kännas så förbannat lockande?
Kanske för att de hela tiden kom undan.
Eller ja, kom undan med livet i behåll.

Nu har jag dumpat Sid och Nancy.
Jag dejtar istället Nikki och Kat.
Hon är ju bara så jävla snygg.

2 kommentarer:

ida maria isaksdotter sa...

klantarslen är vi väl allihopa? det hade inte varit mänskligt att aldrig klanta till sig.

jag tycker också att kat är skitsnygg, och har upptäckt läckerheten i tatueringar. i love it.

dolly wants a rocker sa...

Ja vi måste ses snart babe. Det börjar bli lite längesen! I have some gossip;)