8.10.2007

Kose meg

Det får bli en snabbis innan jag slocknar.
Något positivt måste det væl finnas med att Pridar inte ær hær och då skulle det væl vara att jag æntligen tar mig i sæng i tid.
Och, æntligen tar jag mig upp ur sængen i tid!
Nær han ær hær vill jag att han ska tycka synd om mig før att jag måste på jobb, men det fungerar sællan, nær han sover ær han omøjlig att væcka.

Som jag næmnde tidigare så ær han på Karlsøyfestivalen, men han kom sig inte dit førræn idag.
Med Pridar vet man att inget går enligt planen.
Han och Susanne hade kørt fel och missat den sista færgan, så de åkte tillbaka till Tromsø.
Tydligen "skravlade" hon så "jævla" mycket att han slæppte av henne hos någon kompis.
Idag åkte han istællet med Jørns sambo Inga.
Nu har jag nog bestæmt mig, jag orkar inte orora mig før pengar och før hur jag ska hitta dit.
Jag ska unna mig lite tid ifrån Målselv, vilket verkligen behøvs!
Allt løser sig ændå tillslut.

Jag kan ju førstætta detta ganska poængløsa inlægg med att berætta vad jag lyckades med idag.
Något som ær så typiskt mig. Ibland funderar jag verkligen på om jag har någon liten, oskyldig ,mental, størning.
Jag stod framfør spegeln och tittade på ett fødelsemærke som jag har i ansiktet.
Det ær vældigt ljust och syns knappt.
Helt pløtsligt fick jag før mig att det var en finne och inte ett fødelsemærke.
Så jag børjar klæmma ett fødelsemærke?!
Det hela resulterade i en stor rød flæck i ansiktet som gør riktigt ont.
Nåja, då kommer inte Pridar tappa bort mig bland allt folk imorgon.
Det ær bara att hålla utkik efter det rødlysande fødelsemærket!

Inga kommentarer: