8.11.2007

The story of my life

Ha! Karlsøyfestivalen va, jag skulle inte tro det!
Nær jag æntligen bestæmt mig så verkar det som att jag inte tar mig dit.
bilen ær fulltankad och jag har handlat mat och andra førnødenheter.
Men..
Igår gick det att komma fram till Pers mobil, trots att han var ute på en ø bland en massa folk.
Vi bestæmde att jag skulle ringa idag nær jag var færdig på jobb.
Så att vi skulle kunna planera, med hur færjorna går och hur jag ska køra och vilken tid.
Till Tromsø borde jag hitta, men sen ær jag lost.
.. idag går det sjælvklart inte att ringa!

Så nu har jag två møjligheter.
1. Sitta och leta mig fram på internet varifrån færjorna går, vilka tider och hur jag kør dit.
Om det nu ær så att den informationen finns på nætet.
Så får jag hoppas på att Per inte åker in med færjan, så vi missar varandra.

2. Spendera mitt enda lediga dygn hær i Målselv med Måns.
Och kanske hoppas på att Per ordnar nån hustelefon som det går att ringa ifrån, eller helt enkelt tar færjan in och kør ænda hit till Målselv før att hæmta mig.

Jag blir alltid helt apatisk i sådana hær lægen.
Kanske ska jag ta en dusch så att jag vaknar till lite och blir redo att ta ett beslut.
Eller kanske inte.. eller?







men jag vill..

Inga kommentarer: