8.16.2008

"I will never get out of this world alive"

HA!
Fylle-inlägg är aldrig en bra plan.
Inte när man är nykter i alla fall.
Men nu är det en bra plan.
Jag är i Mariefred.
Vi har gjort stan idag.
Slottet i TVÅ timmar. Det var faktiskt helt fantastiskt.
Speciellt sveriges första toalett och teatern.
Där hade jag velat skådespela.
Grafiska huset. Bra konst. Eller ska man säga bra grafik. Jag vet inte.
Bra var det hur som helst.
Sen åt vi middag på uteservering i sommarvärme.
Den Irländska underhållningen hade extremt bra humor.
De spelade musik.
Men det bästa var allt de sa mellan låtarna.
Jag tror att jag och Thomas var de enda som uppskattade deras humor.
Jag blev attackerad av giftiga spindlar och mördar-tve-stjärtar.
Vilket fick mig att inse hur bra lappland är.
Vi har inte äckliga mördarmaskininsekter.

Nu ska du få veta Pridar.
Du är allt.
Den engelska. heta. musiker. tatuerade. killen.
Han ville att jag skulle vara hans.
Men jag är bara din.
Bara din.
Hör du det?
I turned him down. Big time.
För jag är redan spoken for och hooooked for life.
Vilket jag är med glädje.
Så länge jag är hooooked med dig.
Hör du det nu då?
Jag saknar dig lite för mycket.
Du är bättre än alla andra.
Du gör mig hel.
Töntigt?
Kanske.
Men det är sant.
And I'm proud of it!

Inga kommentarer: