8.05.2008

La casa fantom

Den lilla stenen i hjærtat som væxer sig større och større.
Jag førsøker att inte førstora upp det.
Men det gør jag ju alltid!
Jag førsøker att tænka positivt.
Men tænk om han aldrig kommer hem?!

Karlsøya var bra, meheget bra.
Men kallt som f.

Igår var jag så upprørd så jag sprang rakt in i ett træd!
Nu har jag ett sår i pannan.
Førutom att det gør lite ont så går det bra.
Det ser næstan lite coolt ut.

På fredag åker jag till lannis och på lørdag åker jag till luleå.
Nu har jag seriøs hemlængtan.
De sista dagarna på jobbet ær bara som ett stort hinder som håller mig borta från mitt mål.
Ett stort hinder som håller mig fast i Målselv.

Eftersom det hær ændå blev en massa små fragment av allt møjligt.
Lørdag 16 Augusti ska jag på bolagsstæmma i stockholm.
Avancerat. kanske lite før avancerat før mig.
Men ibland får man låtsas som att man hør hemma.
Och ibland funkar det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem är det som är borta, jag hänger inte riktigt med nu alltså???=(

kom hem nu. puss