3.04.2009

Norrländska präriens gudinna

Nu är jag frisk igen.
I över två veckor var jag däckad av förkylning och feber.
Jag som kom hem från Stockholm med en massa inspiration.
Nu är den som bortblåst.
Nästa vecka kommer paketet och då ska jag jobba häcken av mig.
Kanske kommer inspirationen på köpet.

Nu börjar jag längta efter allt som väntar där ute.
Men i Lannavaara är det lite svårt att se alla möjligheterna.
Lite svårt att tänka sig att jag faktiskt kan åka vart som helst i världen och göra vad jag vill. nästan.
De gånger som det sjunker in så får jag istället panik.
Tänk om jag väljer fel.
Tänk om jag ångrar mig.
Men det är ju det hela livet handlar om.
Och nog skulle det väl vara jävligt tråkigt om man i förväg visste hur det ska gå.
Ibland väljer man rätt, ibland väljer man helt fel.
Men man lär sig väl alltid nåt, eller?

Han som mördade Carolin bröt ihop under rättegången.
Nu måste ni ta en paus, annars ramlar jag av stolen
Det mest dramatiska sammanbrottet i världshistorien.

Jag har egentligen inget att säga.
Skulle föredra att säga det till er personligen.
Öga mot Öga.
Jag vill vara med alla människor jag tycker om.
Jag saknar er.

1 kommentar:

Anonym sa...

vi saknar dig i massor också. kom hem