3.20.2009

Snowcake

Saknar Luleå lite, som vanligt.
Så igår fixade jag lite Luleå-musik som jag kan lyssna på när jag saknar för mycket.
Movits! Kristoffer Åström och Ska Police. Hurra!

Jag beställde också en bok att gräva ner mig i och gråta till.
Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva

Annars händer det inte så mycket.
Jag räknar dagarna till Skåne-resan.
Och hoppas verkligen att Sissi har tid att spendera hela måndagen med mig!

På tisdag träffar jag för första gången en terapeut.
Vi ska prata.
Bättre sent än aldrig.

Nu ska jag snylta kaffe hos Perelof, som vanligt.
Han är bara min vän för att han har kaffe och internet.
Sen hem och laga lyxmiddag.
Till kvällen blir det kanske bastu, kanske biljard, kanske en fylla.
Det är på tiden.
Den förra slutade ju desvärre väldigt tragiskt.
Men man ska väl upp på hästen igen, förr eller senare.
Jag satsar på förr.

1 kommentar:

La lobita blanca sa...

Hoppas du far en mysig kvall gullet ;)