3.13.2009

White Winter Hymnal

I förra veckan mötte jag en ren när jag gick från affären.
Den såg lika förvånad ut som jag.
Innan jag såg att det var en ren som kom gående tänkte jag.
Jävlar vilken stor hund.

I natt hade jag ännu en kändis-dröm.
Men den här gången var det inget sexuellt.
Bara våldsamt.
Jag blev jagad av Per Morberg.
När han väl hittade mig så kastade han knivar på mig.
En träffade under foten (jag låg och gömde mig i en säng).
Den andra träffade i ryggen.
Det var väldigt smärtsamt.
Men nu mår jag bra.
Inga bestående men. Annat än att Per Morberg för alltid kommer vara den galna knivkastaren.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inget sexuellt?:
enligt http://sjundesinnet.se/dreams.htm

"DOLK:
Du drömmer att någon hotar dig med en dolk eller kniv. Det är fallossymbolen som kommer igen: du längtar efter sex, och även om du känner rädsla i drömmen, erfar du samtidigt ett slags lustbetonad upphetsning"

Glasklart vad du drömmer om egentligen alltså - PM:s kraftfulla, stora och smärtande penis gnidandes först mellan dina fötter och sedan stånkandes bakom dig med strålande smärtor längs ryggraden som bieffekt ;-)

Anonym sa...

Och jag vill verkligen poängtera att http://sjundesinnet.se/dreams.htm är att lite på. För där beskrivs tex:

att folk som drömmer att de köper lök har högtflygande planer

eller att folk som drömmer om att de plockar nötter kommer att göra sig en ny bekantskap under dagen.

Med dessa bevis så hoppas jag det blir ännu tydligare att du längtar efter Per Morberg...

Anonym sa...

Haha ja den kidnappningen var inte att leka med;D Åh vilka minnen. Varför måste man bli vuxen?