9.27.2009

Bullshit

Vill inte ens veta all skit som sägs bakom min rygg.
Jag vet att det är mycket och att det mesta är fel.
Det hade kunnat bli rätt om man bara hade vågat prata om det med mig.
Jag är i alla fall ärlig.
Jag försöker faktiskt.
Har aldrig påstått att jag är perfekt, långt därifrån.
Jag står för mina misstag och är väl medveten om dem.

Men snart kommer ni ha lyckats.
Snart slipper ni mig.
Men vad ska ni då göra.
Vem ska ni då snacka skit om.
Jag hoppas iaf att det ger er något.
För mig gör det ont.

2 kommentarer:

ida sa...

åh, att man orkar vara så fördömande. jag älskar att ingen människa är perfekt. en perfekt människa är en tråkig människa. den mest fantastiska människan tycker jag är den som lärt sig att leva med sina brister, som vill jobba med sig själv.

ja det var bra att mysteriet löstes. igår var det första jag pratade om med en bekant om min förstoppning. hellre prata om riktiga saker än att bara hitta på.

PEPPOISTHESHIT@HOTMAIL.COM sa...

JAG HATAR KVINNO FOLK.