9.08.2009

Thumbs up.

Idag har jag kört in ett verktyg i tummen.
Ett trubbigt verktyg.
Jag hade visst sån kraft att jag lyckades lyfta upp en hudbit.
Så jävla smärtsamt.
Men jag höll god min.
Gick och visade Joel och mamma.
Varför måste man alltid visa folk sina äckliga skador?
Jag upptäckte att mitt sår inte bara blödde utan också läckte nån slags vätska.
Vad kan det ha varit?
Har jag vatten i mitt blod?
Är det någon som tror sig veta vad jag läckte för vätska. Please let me know.

Jag som ska laga delicious dinner ikväll.
Hur ska det gå med en grop i tummen?
Jag som ska duscha.
Hur ska det gå med en grop i tummen?

2 kommentarer:

ida sa...

jag tror minsann att det var var som sprutade ut. vad roligt att du har en blogg evelina! det visste inte jag, men nu gör jag det. tjofaderittan!

ida sa...

det är ju väldigt vattnigt först innan det "torkar"...

man behöver inte uppdatera så ofta, men jag ser fram emot att få en pytteinblick i ditt liv ändå! jag menar.. vi har ju inte setts på hundra år.