5.02.2007

En dag i förväg

Hela den här dagen har varit 3:e maj för mig!
Det började med att jag drog mig upp ur sängen, lite för tidigt för min smak, skyndade mig till lektionen.. som i själva verket är imorgon!
Så snopet fick jag vända tillbaka hem.
Sedan talade jag om för Thomas att jag skulle bli lite sen till vårat föreningsmöte ikväll.
Han hade helt glömt bort att det var möte och han skyndade sig att påminna alla andra om det.
När jag satt och åt middag kom han in och frågade om inte mötet kanske var inplanerat till den 3:e?
Japp, så var det visst, men nu var ju alla plötsligt inkallade till möte.
OCH jag lämnade in min deklaration idag, inte en sekund för tidigt.
Jag hade totalt förträngt den och idag var sista inlämningsdagen!
Tur att människorna jag har runt mig är vakna iaf.

Är helt fast på Facebook, underbart att ha kontakt med Sissi och få se alla bilder från hennes liv på andra sidan av världen.

Inga kommentarer: