5.22.2007

Hi, Infidelity

Idag har jag känt mig riktigt företagsam. pun intended. lugn. det kommer.
Jag vaknade 07.30 av mig själv! Tog på mig kläder, ni vet sådana som är sköna och man trivs i, samtidigt som man känner sig otroligt avslappnad och ändå är lite snygg.
Sedan gick jag ner till skolan -i solskenet.
Jag identifierade tio stenar på ca två timmar.
Då räknar jag bort den nervpirrande halvtimme som jag kröp omkring på golvet i labbet, på jakt efter en safir som jag tappat! som sagt, det var en nervpirrande halvtimme innan jag äntligen hittade den.
Efter det var jag med om den bästa urladdningen på evigheter, jag fick sagt så mycket och det känns som att det gav resultat. Äntligen kan den delen av mig slappna av i vårat förhållande.

När jag ätit upp den fantastiskt goda middagen jag lagade åt baggen och mig, var jag ännu en gång..
just det, företagsam.
Jag skrev under en massa papper som ska till Addis Abeba och läsas av fina ministrar.
Min namnteckning står med som member of board of directors, eller nåt liknande i alla fall.
Jag står alltså som ansvarig för ett avtal mellan vårat företag i Lannis och företaget i Addis.
Så här mäktig har jag nog aldrig känt mig.
Thomas sa att vi måste shoppa åt mig i stockholm, varför inte en kritstrecksrandig dress från chanel? med kavaj och kjol, du måste ju se proffsig ut.
Jag tycker att det låter som en plan.
Då ses vi i Etiopien, närmare bestämt Addis Abeba.
Du, jag och chanel?
Hurra!

Inga kommentarer: