5.18.2007

Friday -I'm in love

Imorse vaknade jag 07.30 med en gnagande känsla i magen.
En sån känsla som är en blandning av stress och obehag.
Jag visste att allt för mycket viktigt skulle hinnas med idag, men att allt för lite skulle bli gjort.
Ungefär så.
Skatteverket -det är nog det fulaste och äckligaste ordet i svenska språket!
Absolut.
Istället för att komma igång direkt så gjorde jag fantastiskt goda knäckebrödsmackor till mig och P-I, vilka vi åt medan vi avnjöt ett parti yatzy.
Sedan, efter att P-I vunnit ett antal gånger över mig, löpte jag amok och försökte bita honom?
Vilket slutade med att han, av misstag (påstod han), knäade mig i ansiktet.

Det mesta är visst upp och ner nu för tiden.
Vi ska iaf. till Luleå om en vecka, vilket kommer bli en väldigt välbehövd paus.
Efter det bär det av till Målselv och konfirmation.
Jag vet att mitt försök till att återuppstå har varit helt värdelöst.
Men jag gör så gott jag kan.

Inga kommentarer: