9.25.2008

It ain't no use in crying out my name..

Två fantastiska dagar är nu förbi.
Först abisko -björkstugan. Granater.
Sedan riksgränsen -rutströmselet. Bergkristaller.
Vädret var inte det bästa.
Men det gjorde ingenting.
Det är så otroligt, fantastiskt vackert där uppe.
Speciellt nu när alla träden glöder i gult och orange.
Men nu är mina händer sönderskurna av att gräva runt i kvartshögarna.
Min kropp värker av den sista vandringen, med tung ryggsäck och genomblöta kläder.
Men min själ är helt tillfreds.

Tacokvällen blev lyckad.
Det var länge sedan jag skrattade så mycket.
Bara släppa allt annat och ha kul.
Det kan ju ugly-bilderna på facebook intyga!
Kvällen efter blev jag uppringd av Ullis och fick följande order:
Klä dig som en hora så kommer vi och hämtar dig, bitch!
Okej, sagt och gjort.
Sedan bar det av till ett horparty som snart spårade.
Det är trots allt inte så bra kombination; att bli skitfull när du är klädd som en hora.
Den här gången var det faktiskt inte jag.
Det blev en livad helg och det behövdes!

..babe.
Don't think twice is all right.

Inga kommentarer: