9.19.2008

Tell me you love me

Vad har hänt?
Varför kan inte folk plocka upp en telefon och kommunicera?
Istället skickas det brev med krav, bannor och otrevlig ton.
Nej, vet du vad.
Det här tänker jag inte tolerera.
Bara för att man är förvaltare (och har det tråååkigaste namnet i hela världen) betyder inte det att man får trampa på folk hur man vill.
Jag är så jävla, jävla arg.
Helvetes-piss-tant!

Så.
Nu kan jag sluta vara arg.
Det tar på krafterna.

Igår var Allers på skolan för att göra ett reportage.
HA!
Jag tackar någon högre makt för att jag ångrade mig när jag var på väg till skolan.
Istället åkte jag till Ullis och drack te.
Mycket bättre tidsfördriv.
Nog för att jag anser mig själv, vid vissa tilfällen, vara en linslus.
Men så mycket linslus är jag inte, att jag frivilligt är med i Allers.

Nu ska jag ha klassmöte med tvåorna (varför känns det som att jag degraderar mig själv genom att delta i deras aktiviteter?) angående stenturen.
Ikväll är det tacokväll på baren.
Jag är peppad som fan. Ibland behöver man vara full. eller?
Dock vet jag hur bar-kvällarna här brukar sluta, så jag försöker dämpa min entusiasm.
Men när jag har Ullis som sällskap kan det väl inte bli annat än bra?

Inga kommentarer: