9.08.2008

You'll shine like gold.

Varför har inte vi internet hemma?
När det går en vecka mellan varje inlägg måste jag skriva allt som har hänt.
Jag glömmer bort hur man sorterar händelser efter blogg-material.
Så förlåt.
Kanske jag kan göra en kort lista. typ.

Vi ska kanske få ta över hela lägenheten om en vecka. HURRA!
Därför ska vi bli utvärderade, se om vi duger som lägenhetsövertagare.
Därför har jag städat tre dagar i rad och allt är spotless -ta mig fan!

Saba börjar bli tonåring och löper amok hela dagarna.

Jag kanske får en beställning på ett hänge, örhängen och en ring -i guld!
Därför blir jag lite rich bitch.

Jag har varit på en första shopping-tur till Kiruna.
Skor, stora ljuslyktor och mat inhandlades.

När ettorna (numera tvåorna) ska på stenturer i höst, så får jag kanske följa med!
Det betyder superträning i Abisko och Rutströmsselet.
Det betyder fina stenar.

Skolan kan vara den sämsta miljön för bloggande.
Nu tar jag mig en tur i gaskammaren och sen ska jag jobba på kistlåset.
Det pillrigaste lilla smyckeslåset i silver, någonsin.

Inga kommentarer: