11.26.2008

Bättre sent än aldrig..

Om jag ändå inte satt vid skoldatorn.
Om jag ändå hade med mig min dator.
Då skulle ni få se Sabas blivande lillebror!
Hurra!
Äntligen blir det av. Vi har haft så svårt för att bestämma oss.
Vi har också haft svårt för att bestämma oss för vilken katt det ska bli.
De är tvåbröder, en som är vit med en liten grå fläck på huvudet, den andra är svart/brun med lite späckligt orange och vita tassar. typ.
Underbart söta båda två.
Men den vita ser så ängslig och nervös ut.
Pridar vill ha den mörka katten.
Och det är väl bättre med en nyfiken och social katt?
Ja. Så tillslut blev det den han ville ha.
Pridar måste väl få bestämma något.
Vi får honom kanske nu i veckan.

Nästa goda nyhet är egentligen en hemlighet.
Än så länge.
Det är inte ens helt säkert.
Men jag hoppas. hoppas!
Om de här sakerna blir verklighet så är det på tiden.
Nu behöver vi lite räkmacka, efter all skit vi stått ut med.
Men om det här senaste faktiskt händer så kommer jag hem lite senare än planerat.
Men då kanske jag kan komma hem ett tag innan. Hurra igen.
Jag är fångad i ett glädjerus och vet inte riktigt vad jag säger.
Fy fan vad det känns bra!

Inga kommentarer: