11.04.2008

It's not the fall that hurts..

Nu har jag internet-pausat i nästan en vecka. skönt.
Men jobbigt när man ska sluta pausa.
Då har det hunnit hända så mycket.

Vi har lekt familj i helgen.
Det gick bra.
Även om det blev många diskussioner av följande slag.
-Nej Janna, du får inte ta den där
-Jooo!
-Nej Janna, nu får du lyssna på vad jag säger
-Men jag vill!
-Men du får inte
-Jooo!
-Nej!
-Joooo!
-Nej!
-Du är dum!

Vi har varit på Halloweenparty på baren, eller Helloweenparty som Jenny först kallade det.
Jag var den starkaste tjejen i världen.
Möjligtvis blev jag tillslut den fullaste tjejen i världen.

I söndags var vi med om ännu en djur-incident.
Vi körde på en ren!
Dumma jävla djur-jävlar.
Springer mot bilen!
Varför gör de det?
Måste vara dödslängtan.
Men den överlevde.
Jag reagerade på följande vis:
Först chock.
Satt knäpptyst ända till Pridar fick stopp på bilen.
Sedan var allt jag sa:
Åh nej, åh nej, åh nej, åh nej.
Jag lade även till ett Vad sker?

Så sist, men inte minst.
Jag håller på att få visdomständer!
Vad gör man då?
Kommer de få plats i munnen?
Måste man ringa doktor?
Jag som redan har nog med jobb att hålla mina tänder rena.
Vad ska jag med två extra till?

..it is when you hit the ground.

Inga kommentarer: