9.13.2007

Ahoy!

Saker att se fram emot:
Pridars hemkomst
Kissebebisens hemkomst?
Ylvas arrival
Anders arrival
Bastuflotten
Mossmässan (= massor av sålda smycken?)
Hembesök?
Lägenhetsflytt?

Säkert en massa annat också.
Men sånt som jag går och längtar efter.
Idag har jag gjort nästan ett helt ringbrynje-armband.
Pillrigt och jobbigt, men också roligt och avkopplande.
Nästan som att sticka.
Om jag får möjlighet så ska jag fota alla smycken som jag tar med till Mossmässan i Norge, då kan jag lägga upp några bilder här.
Jag hoppas att vi säljer massor i Moss, men man vet ju aldrig.
Enda anledningen till att jag sitter uppe nu, den här tiden, trots mitt halvsovande tillstånd, är att jag väntar på samtal.
Från honey.
Honey bun, Sweetie pie, Sugar bun osv. Jag kan fortsätta i all evighet.
Men jag kan inte vara vaken i all evighet.
Så jag lägger ner det här svamlet, ringer min bättre hälft själv och sen kraschar jag i framåtstupasidoläge.
Om det ens är möjligt.
Jag gör ett försök.

Inga kommentarer: