9.15.2007

Hon var rödhårig och barfota och jag trodde att jag kunde tämja henne

Klockan sex är det poker.
Det är skönt att vi faktiskt ser till att göra saker tillsammans, utanför skolan.
Vad hade vi annars haft för liv här i Lannis?
Igår blev det en utebastu igen, som alla andra helger hittills.
Nästa gång ska vi nog hyra bastuflotten.
Lika bra att passa på innan Lappland fryser till is igen.

Pridar har i några dagar nu åkt hem till Günter för att försöka ta kort på kattungarna.
Så jag också får vara med och välja.
Men det har inte gått alltför bra.
De vill helst inte vara med på bild.

Nu är jag färdig med två ringbrynjearmband och en drottninglänk.
Förresten så kom jag på att jag har en bild på mig från i påskas där jag har på mig ett ringbrynjearmband.
Fast det är i 1 mm tråd och jag har gjort mina i 0,8 mm.
Det blir ganska stor skillnad.
Men om ni kan se armbandet på bilden så får ni ju ungefär en idé om vad jag håller på med.



Inga kommentarer: