9.09.2007

Opy

Jag förstår inte varför den här gången skulle vara så olik de andra.
Pridar åkte till Norge i torsdags och sen dess har min vardag inte riktigt fungerat.
Det har förvånat mig hur dålig jag plötsligt är.
Ingen mat har det blivit.
Inget städande.
Men lite läxor och en massa internet.
Min nya drog är poker på facebook.
Det är ju ändå inte riktiga pengar. som tur är.
Men jag sitter och spelar varje ledig stund.
Iofs kan det ju vara en bra grej.
Det visar ju tydligt att jag aldrig ska börja spela för riktiga pengar på internet.
Då skulle allt gå åt helvete.

Hur som helst. Det jag ville säga var bara att jag vill ha Honom tillbaka.
Jag vill ha mitt liv tillbaka.
Hur är det tänkt att jag ska klara mig själv i tio dagar?!
Ska han behöva komma hem till en spillra av mitt forna jag?
Nej, nu måste jag ta och skärpa mig.
Jag har klarat mig själv helt fint i en halv evighet.
Så varför skulle jag inte göra det nu?

Nu går jag och tar en dusch, äter frukost/lunch, städar hela mitt rum och njuter av att bara vara jag.

Inga kommentarer: