9.11.2007

Error

På grund av konstanta smådreads i nacken var jag igår tvungen att klippa mitt babyfjun i nacken.
Det resulterade i en kort spretig "nacklugg".
Jag har fortfarande inte skärpt till mitt ätande.
Dagens kost: två mackor.
Ändå har jag massor av energi när jag är på skolan.
Jag förstår inte hur det hänger ihop.
Men imorgon är ätandet redan planerat:
Obligatorisk frukost; mackor och granatäpple-juice.
Världens sötaste (söt som i gullig) lilla mozarellapizza till lunch.
Omelett och räkmackor till middag.

Plus att jag har träning inplanerat och självklart en massa stenslipning.
Jag har stora planer för mitt fluorithänge.
Mest troligen blir det som vanligt; jag blir för kär i det för att kunna sälja det.
Men nu har jag ju en stor bit av fluorit, så jag kan ju bara göra ett till.
Om jag orkar.
Ska ju trots allt börja fasettslipa turmalinen också.
På tal om det så är det bäst att jag går och lägger mig.

Stor dag imorgon kräver god sömn inatt.

invisible_lawnmower.jpg

Inga kommentarer: