9.16.2007

Fyrtal

Idag slog det mig plötsligt.
Tekniskt sett så är jag ju plastmamma, låtsasmamma, eller vad man nu vill kalla det.
21 år och låtsasmamma till två barn!
Eftersom jag har bestämt att jag och Pridar ska vara vi för alltid så måste jag ju träffa dem förr eller senare.
Hur gör man när man är låtsasmamma?
Är det inte alltid låtsasmamman som är en bitch och har "tagit ens pappa"?
Jag vet inte, men det lär väl visa sig.
För tillfället så är det ju verkligen inget jag märker av.
Men det måste väl räknas som en j-vla massa vuxenpoäng?
Här är hur som helst mina "låtsasbarn":



Nu till något helt annat, jag vann pokern igår!
Vi spelade två omgångar och det gick riktigt bra tillslut.
Två i rad är inte helt fel.
Så ett litet tillskott i kassan blev det iaf. men så spelar vi ju mest för att det är roligt.
Och roligt var det!

Inga kommentarer: