8.07.2009

no surprise.

Nu är det bestämt.
Min long lost friend Joel kommer till Luleå.
Han hyr uthuset hela september.
Det ser jag fram emot.
Men vad ska man göra så han får se Luleå från dess bästa sida?
Har Luleå ens en bästa sida?
Jag hoppas på äventyr.

Idag har Kallax blivit tropiskt.
Jag är övertygad om att till och med jag hade blivit pepparkaka om jag fått vara i solen hela dagen.
Istället sitter jag instängd i min lilla grotta och slipar sönder fingrarna.
Hoppas solen stannar till imorgon. Då jag ska ta min lediga dag.
Men man kan få fuska lite.
Söndagen ska ju bli superfin och det kommer regna hela veckan.
Soliga dagar borde spenderas i solen och kvällarna i grottan.
Det låter som en helgplan.

I'll miss you like a child misses its blanket.
But I've got to get a move on with my life.

1 kommentar:

Lotta sa...

Jo aeon på killerqueen är svåra och få hos. De släpper tider igen 1:a september. brukar ta slut på en timme så man får vara snabb. Lättare att få hos Ink& Piercing ist. Vad ska du göra för något roligt? :)