8.14.2009

Stronger than ever.

Har blivit överraskad i sommar.
Av oväntade människor som säger att de läser min blogg.
Det är nog många som övergett den i sommar.
Inklusive jag.
Men nu verkar det som att jag är på bättringsvägen.
Hej hej läsare! Är ni kvar?

Imorgon bli det inspelning av musikvideo.
Jag vet inte helt hur det kommer gå.
Men jag antar att det blir mycker hoppande och knuffande.
Bring on the hardcore!

Kallax har fått finbesök.
Min fars barndomsvän från finland är här med sin fru.
Jag vet få som kan prata som hon.
Fyra timmar har de varit här och mina öron blöder redan.
Jag bakade Anders himmelska mintchokladtårta igår.
Så vi har kalasat hela dagen.
Igår var en bra dag.
Tårtbak, tavlor, pyssel och jobbansökning.
Håll tummarna för att jag får jobbet!
Jag vill. jag vill. jag vill.

Hur kan jag hata dig så mycket, utan att känna dig?
Jag ska gå till botten med det här.

1 kommentar:

L8 sa...

Ja jag får visa om tillfälle ges. Yeah it's the shit. Vi får se till att träffas snart. Vad har du sökt för jobb?

Fan vad läcker du var på bilden babe;)