8.06.2009

years ago.

Orka sommarblogga.
Nu jobbar jag massor ändå.
I min lilla verkstad.

Jag hoppas yr.no har fel.
Jag hoppas det blir för bra.

I used to rule the world.
Vad hände?
Från dag till dag kastas mitt liv upp och ner.
Känner mig lite som Kim i den där musikvideon som Pridar hatar.
Tumla omkring i en liten låda, medan alla andra har fest.

Har i alla fall varit med om en massa trevliga återseenden.
En del mindre trevliga återseenden.
Sönderslipade fingrar och kalasfylla.
Strandhäng och nakennattbad.
Födelsedagar och inflyttningsfester.
Missförstånd och oförstånd.
Sommaren 2009, kan du inte vara över snart?
Jag trodde sommaren skulle komma med svaren.
Men jag står här mer frågande än nånsin.
Kanske hösten är vänligare.
Kanske.

1 kommentar:

Lotta sa...

Tack stumpan! Jag har bokat en tid hos aeon på killerqueen sen har jag även bokat en tid på Aeon ink & piercing. Nu ska det bläckas :D