10.03.2008

You can do it! (cut his head of!)

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hej gumman

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hyi Hyi nu måste vi ta och skölja ner våra jordbär med lite champagne

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Perjantain hävyttömyys

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Det finns tre sorters fitta

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hur förbannad tror du jag blir

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
No har ho fanga sin förste fugl!

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Min hjärna är som en svamp som suger åt sig allt som har med sexualteori att göra

8. Vad vill du höra mest av allt?
Nu har den 5e säsongen av the office börjat

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Vinet heter Santa Inés

10. Din romantiska replik?
Du är alltid så snäll & rar mot mig, men jag hoppar över ikväll

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Plan: vi ses imorgon em/kväll

Genväg till ett gott skratt som snabbt går över.
När Pridar såg svaret på första frågan log han stort: Trekant!
Och jag ville verkligen höra att 5e säsongen av the office har börjat.
Så passande.
Jag längtar hem lite.
Maxmat, frossa, the office hela natten och skratt!
Hemmafester med märkliga sällskapsspel och nakenhet.
Utgång, nya skor, pinsamma kärleksförklaringar till knappt bekanta och ensamt virrande över malmuddsviadukten.
Middag, hysteriska internskämt och minnen man vill spara i famlijealbumet.
Tänk om alla dagar kunde vara precis så.
Men det går ju inte.
Varken här eller där.

Inga kommentarer: